logo contractus agroRynek lokalny

Serwis maszyn

Mężczyzna trzymający lusterko i tabletJako autoryzowany partner marek: CLAAS, Kverneland, Joskin, Strautman, Unia na terenie całego województwa podlaskiego, nasza firma gwarantuje wysoką jakość usług serwisowych. Zapewniamy, że nasi eksperci poradzą sobie z każdą naprawą maszyn. Łączymy nasze wieloletnie doświadczenie z wiedzą oraz nowoczesnym zapleczem technicznym, dzięki czemu możemy się rozwijać i wprowadzać kompleksowe rozwiązania dla agrobiznesu.

 

Contractus Agro Sp. z o.o. dysponuje doskonale wyposażonymi punktami serwisowymi w: Białymstoku (Porosły 86), Łomży, Karniewie oraz Siedlcach (Chromna 17A, Zbuczyn). Odbywają się w nich naprawy: 

  • gwarancyjne i pogwarancyjne maszyn rolniczych
  • skrzyń biegów, układów wtryskowych common rail, klimatyzacji i diagnostyki komputerowej.

Zakłady serwisowe Contractus Agro Sp. z o.o. posiadają najnowsze narzędzia oraz urządzenia niezbędne do diagnostyki i naprawy maszyn. Ponadto, w każdym z punktów znajduje się bogato wyposażony magazyn z częściami zamiennymi. To jednak nie koniec! Strategia rozwoju zakłada otwarcie kolejnych punktów serwisowych w niedalekiej przyszłości. Kluczowymi wartościami dla marki Contractus Agro Sp. z o.o. są:

  • integralność,
  • jakość,
  • zaangażowanie,
  • innowacyjność.

W związku z tym, maszyny rolnicze są serwisowane nie tylko w punktach należących do Contractus Agro Sp. z o.o., ale również w terenie. Jest to możliwe dzięki flocie serwisowej, która umożliwia dojazd do Klienta i naprawę w miejscu postoju maszyny.

Serwis Contractus Agro Sp. z o.o. wykonuje naprawy:

  • maszyn rolniczych (np. ciągników, kombajnów itd.),
  • ładowarek teleskopowych,
  • skrzyń przekładniowych,
  • elementów hydrauliki siłowej,
  • silników spalinowych,
  • układów klimatyzacji,
  • zbieżności kół.

 

 

Kontrola posezonowa/pożniwna Maszyn CLAAS – proces

 

Kontrolna pożniwna maszyn CLASS

 

MAXI CARE

rolnik z synem patrzą na ciagnikochrona możliwa do przedłużenia do 11 m-cy po zakupie maszyny

 

MAXI CARE PLUS – postaw na pewne rozwiązanie, które da Ci spokój i zwiększy bezpieczeństwo do maximum!

Pełna ochrona Twojej Maszyny nawet do 5 lat – bez ryzyka i nieoczekiwanych kosztów

Korzyści: 

 indywidualna cena Umowy dopasowana do wybranych warunków oraz zależna od rodzaju i konfiguracji maszyny

✓ elastyczne podejście w tworzeniu warunków Umowy, które można dopasować do potrzeb

 gwarantowana atrakcyjna cena pakietu usług serwisowych

 zastosowanie najwyższej jakości części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych CLAAS ORYGINAL

 minimalizacja ryzyka awarii, którą dają przeglądy wykonywane w autoryzowanym serwisie

 utrzymanie maszyny w bardzo dobrym stanie

 rzetelne prowadzenie książki serwisowej

 gwarancja dobrej ceny przy odsprzedaży

 

Skontaktuj się z Mobilnym specjalistą ds. usług serwisowych i części zamiennych: tel. 570 803 999

 

tabela

 

 

Specjalizujemy się w naprawach dużych maszyn rolniczych

  •  Sieczkarnie polowe
  •  Kombajny zbożowe
  •  Ciągniki
  •  Przyczepy samozbierające
     Oraz inne

naprawy-1
naprawy-4
naprawy-2
naprawy-3

 

Doświadczeni Specjaliści tworzący zgrany zespół

Profesjonalnie wyposażony i doświadczony serwis 
Każdy rolnik rozumie, że udane zbiory to te, które przebiegają sprawnie i bez zakłóceń. W przypadku awarii maszyny, doświadczony serwis poradzi sobie z usunięciem usterki szybciej, dzięki czemu przerwa w pracy jest krótsza. Liczny i doświadczony zespół serwisowy CONTRACTUS AGRO SP. Z O.O. wyposażony jest w dużą flotę samochodów serwisowych „uzbrojonych” w pełen pakiet narzędzi, dzięki czemu zapewnia wyższą skuteczność obsługi serwisowej.

 

grupa ludzi przed samochodami firmowymiW naszym zespole serwisowym pracuje dwudziestu specjalistów, których średnie doświadczenie wynosi dwanaście lat. Dysponujemy dziesięcioma autami serwisowymi.  Na błyskawiczną reakcję pozwala nam również zdalny system „Remote Service”, umożliwiający odczyt wielu danych z maszyny - mówi Kamil Łupiński, Szef Serwisu CONTRACTUS AGRO SP. Z O.O.

Co więcej w sezonie żniwnym (zbożowym i kukurydzianym), profesjonalny dealer prowadzi dyżury żniwne od lipca do października siedem dni w tygodniu, przez całą dobę. 
Warto zwrócić również uwagę u dealera, czy ma on możliwość przedłużenia ochrony gwarancyjnej o kolejne lata, przed zakończeniem okresu fabrycznej gwarancji. Jest to szczególnie ważne, gdy chcemy ograniczyć ryzyko niespodziewanych kosztów. 
- Od początku stycznia bieżącego roku przeszliśmy intensywny program szkoleń i jesteśmy gotowi na obsługę serwisową i wszelkie naprawy gwarancyjne maszyn CLAAS. Dodatkowo mamy możliwość zaoferowania ochrony gwarancyjnej Maxi Care Protect tuż przed zakończeniem tradycyjne gwarancji – dodaje Łupiński. 

Bliska lokalizacja i ścisłe relacje
Warto pamiętać, że współpraca z dealerem nie kończy się w momencie odebrania zakupionej maszyny. Wręcz przeciwnie - relacje zacieśniają się jeszcze bardziej, bo dealer wspiera rolnika m.in. przy zakupie materiałów eksploatacyjnych (np. olejów, filtrów, noży, siatki czy sznurka), przeglądach serwisowych, w optymalizacji i ustawieniach maszyny, doradza w rozwiązaniach rolnictwa precyzyjnego, zakupie części, doposażenia maszyny lub jej naprawach. Odległość lokalizacji oddziału dealera ma więc duże znaczenie. W przypadku, gdy oddziały dealerskie są licznie zlokalizowane w regionie, czas reakcji i dojazdu do gospodarstwa jest krótszy, co jednocześnie obniża sam koszt dojazdu np. serwisu do klienta.

 

 

Adam Dera

Adam

serwisant

Pracuję w firmie 15 lat jako serwisant maszyn rolniczych. Specjalizuję się w naprawach dużych Ciągników, remontach silników, naprawach maszyn uprawowych ale moim największym konikiem jest naprawa skrzyni biegów, poskładałem w swoim życiu setki skrzyń i czuję się w tym mocny. Dzięki mojemu doświadczeniu zdobytemu podczas wieloletniej pracy w serwisie w firmie Contractus służę radą i pomocą młodszym kolegom po fachu. Mimo wieloletniego doświadczenia w dalszym ciągu korzystam z dostępnych szkoleń i dzięki temu stale podnoszę swoje kwalifikacje.

 

Mariusz Gromko

Mariusz

serwisant oraz operator maszyn demonstracyjnych CLAAS

Zamiłowanie do rolnictwa wyniosłem z domu, pomagałem u rodziców w gospodarstwie, maszyny próbowałem naprawiać już jako młody chłopak. W zawodzie w firmie Contractus pracuję 3 lata. Jestem specjalistą od maszyn żniwnych, kombajnów, sieczkarni ale najbardziej pasjonują mnie systemy rolnictwa precyzyjnego oraz wszelkie nowinki techniczne ułatwiające pracę dla operatora maszyn. Jako pracownik firmy Contractus zdobyłem ogromną wiedzę na szkoleniach oraz w pracy z maszynami różnych marek.

 

Jesteśmy dumni!

Jeden z naszych pracowników serwisu: Mateusz Kakareko stanął na podium jako zdobywca drugiego miejsca w ogólnopolskim konkursie organizowanym co roku na targach „Agro Show” przez Polską Izbę Gospodarczą Maszyn i Urządzeń Rolniczych i zdobył zaszczytny tytuł: „Mechanik na medal”. Jesteśmy bardzo dumni z tego powodu, że mamy takich zdolnych, ambitnych i młodych ludzi w zespole serwisowym Contractus Agro Sp. z o.o.! Z tej okazji przeprowadziliśmy krótki wywiad i zapytaliśmy Mateusza jak zaczęła się jego przygoda z tą specjalizacją jaką jest Mechanika maszyn rolniczych.
 
- Mateusz: „Skończyłem Technikum mechaniczne w Białymstoku z tytułem zawodowym: Technik Mechanik. Po ukończonej szkole pojechałem za granicę do pracy. Po pół roku wróciłem do Polski i zacząłem poszukiwania pracy, zajęcia. Wziąłem udział w rekrutacji firmy Contractus Agro Sp. z o.o. i zostałem zatrudniony w dziale Serwisu jako Mechanik Maszyn Rolniczych gdzie pracuję już ponad 2 lata. Jest to moja pierwsza praca i doświadczenie zawodowe w tym kierunku. Pochodzę z małej miejscowości, więc tematy i branża Agro zawsze była mi bliska. Wybrałem tą pracę, bo od dziecka miałem styczność z maszynami rolniczymi. Stąd też zrodziła się pasja do Mechaniki i aby ją rozwijać poszedłem w stronę serwisu Agro. Odnośnie Maszyn najbardziej lubię naprawiać kombajny… dodaje Mateusz z szerokim uśmiechem na twarzy. Do przystąpienia do konkursu skłoniła mnie chęć sprawdzenie swojej wiedzy i umiejętności oraz motywacja moich kolegów z pracy z BOK – serwis Porosły oraz kierownika. Bardzo się cieszę, że wziąłem udział w tym konkursie i spróbowałem swoich sił, szczególnie, że byli tam naprawdę doświadczeni specjaliści z długoletnim stażem w zawodzie z całej Polski, a to ja zająłem drugie miejsce, mówi Matusz z niedowierzaniem. Korzystając z okazji dziękuję wszystkim za motywację, wsparcie oraz super nagrody i słowa uznania zarówno ze strony Organizatora konkursu jak również Pracodawcy oraz naszego partnera CLAAS Polska. Uważam, że warto próbować swoich sił w tego typu konkursach!”

 

spotkanie-2
spotkanie-4
spotkanie-3
spotkanie-1

 

 

Zapraszamy do odbycia stażu lub praktyk w autoryzowanym serwisie CLAAS!

Wyślij CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.